loading...
افزایش بازدید رایگان (بهبود رتبه گوگل و الکسا)
ناشناس بازدید : 297 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (9)

با سلام

 

نکته : دوستانی که آمار سایتشان کم شده است ، مشکل از سنگین بودن سایتشان است ، پیشنهاد میکنم آمارگیر اصلی سایتشان را مانند سایت ما به بالای منوی سمت راست سایتشان انتقال دهند تا مشکل حل شود

 

به کلیه وبلاکنویسانی که آمار وبلاگشان بیشتر از 200 کاربر در روز است

پیشنهاد میکنم برای افزایش 5 برابر آمار وبلاگشان ابتدا کد پاپ آپ سایت

ما را در وبلاگشان قرار داده سپس در قسمت نظرات همین مطلب نام و

آدرس سایتشان بفرستند تا از روز بعد شاهد افزایش 5 برابری آمار حقیقی

وبلاگشان باشند.

برای مثال وبلاگی داریم با 200 بازدید و وبلاگی با 5000 بازدید ما آمار وبلاگ اول که 200 بازدید روزانه دارد را به 1000 بازدید روزانه افزایش میدهیم و آمار وبلاگی که 5000 بازدید روزانه دارد را به 25000 بازدید روزانه افایش خواهیم داد . حال تصمیم با شماست.

 

کد زیر را در زیر قالب وبلاگتان قرار دهید :

 <Script src="http://memberplus.ir/20ranking.rozblog.com.js"></Script>

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1392/05/03 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

کد را وارد منتظر جوابم

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/04/20 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز آمار وب من 200 به بالاست کد تونم گزاشتم از شما میخوام هم وبلاگمو به موتور های جست و جو معرفی کنی هم آمارمو ببری رو 1000 تا ممنون میشم اگه این کارو بکونید

این نظر توسط ویرگول در تاریخ 1392/03/07 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

هیچ راهی نیست که بازدید ها واقعی بشه؟!!
الان تعداد بازدید خیلی زیاد شده ولی تعداد آنلاین ها تغییری نکرده ، یعنی تعداد بازدید همینطور خودکار داره بالا میره و کسی وارد سایت من نشده
ممنون میشم توضیح بدین
پاسخ : دوست عزیز این روش برای بالا بردن رتبه شده در گوگل و الکسا هستش که وقتی رتبتون رو بالا برد آمارتون 100% واقعی میشه

این نظر توسط ویرگول در تاریخ 1392/03/05 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

کد رو گذاشتم, هیچ بنری نیومد!!
لطفا وبلاگم رو به موتور های جستو جو گر معرفی کنید
virgool.rozblog.com
پاسخ : سایت شما بعد از تایید در سامانه قرار خواهد گرفت. موفق باشید

این نظر توسط سیدمصطفی باقی در تاریخ 1392/02/21 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

در15000مرورگر معرفیم کنشکلک
اینم بنرم:
درضمن کددیگه ای نیست که تعداداعضا روزیادکنه؟
باتشکرشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط karen در تاریخ 1392/02/20 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

ببخشید کد بالایی رو در کدام قسمت از قالبم قرار بدهمشکلک

این نظر توسط karen در تاریخ 1392/02/20 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

سلام...اگر میشه من میخوام به موتورهای جستجوگر معرفی کنید سایتم را...شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز سایت شما در 15000 مرورگر معرفی شد سعی کنید تا یک هفته مطالبتان را هر روز آپدیت کنید تا آمتیازتان در این سایتها بالا رود

این نظر توسط خون دل در تاریخ 1392/02/02 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

مدیریت وبلاگ فوق هستم واقعا آن چیزی که شما در خصوص افزایش امار گفتید صحت دارد یا مثل دیگر سلیت سرکاری و ....هست!
من از دیشب ثبت کردم و شما هم گفتید از صبح فردا افزایش امار شروع بکار می کند با توجه به اینکه امار بازدیدکننده من بیش از 1000هست از چه ساعتی امار شما عمل میکنه ؟
پاسخ : دوست عزیز پاسخی برای شما در وبلاگتان قرار دادم شکلک موفق باشید

این نظر توسط comandoreza در تاریخ 1392/02/01 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت ددوست عزیز شما که بنر ما را گذاشتی لطفا بنر جدید ما را که آدرسش در این صفحه هست بذار من هم لینکت کردم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
حمیدبیگلری هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از بازدیدهای ارسالی ما راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 1,374
  • بازدید کلی : 1,058,530